kapec
stary wyga
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 226 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
quote:
Originally posted by Piotr_J
Wcale się nie dziwię, że się stopiło, bo żadna normalna izolacja i lutowanie nie wytrzyma w rozgrzanym oleju.
No bez przesady. A ilez to stopni ma ten olej, zeby stopic cyne czy izolacje? Gowniana robote ktos zrobil i tyle. Dobre firmy radza sobie z tym bez problemu, warunkiem jest zastosowanie odpowiednich materialow.
Post został pochwalony 0 razy
|
Pią 10:21, 28 Cze 2013 |
|
|
|
|
|
Piotr_J
MISZCZU
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 617 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kwidzyn
|
110-120 st. wystarczy, żeby przytopić taśmę izolacyjną. Dlatego stosuje się żywice wysokotemperaturowe, osłonki z włókna szklanego nasączanego silikonem wys. temp., itp. Cyna też po jakimś czasie puści. Co z tego, że topi się w 240-270. Jeśli narazisz luty na wysoką temp. przez dłuższy okres to cyna zmięknie. Wystarczą wibracje i puści.
Akurat w XJ altek chodzi na sucho, ale w XTZ jest w oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
Pią 11:08, 28 Cze 2013 |
|
|
Patryk
aktywny
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kwidzyn
|
Stator juz w moim posiadaniu;) dzisiaj sie okaze czy to w tym tkwi problem
Post został pochwalony 0 razy
|
Pią 14:04, 28 Cze 2013 |
|
|
Piotr_J
MISZCZU
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 617 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kwidzyn
|
Zrób zdjęcia porównawcze. Może się komuś przyda.
Post został pochwalony 0 razy
|
Pią 14:48, 28 Cze 2013 |
|
|
GSXR
SUPA MISZCZ
Dołączył: 01 Maj 2009
Posty: 1396 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Pany ale od 2006 wprowadzono cynę z domieszką srebra i innych pierdół i dopiero od tego czasu temp topnienia wzrosła do 206~220 st C wcześniej było to nawet 179 st C.
Post został pochwalony 0 razy
|
Sob 7:11, 29 Cze 2013 |
|
|
Patryk
aktywny
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kwidzyn
|
Działa
Post został pochwalony 0 razy
|
Sob 17:47, 29 Cze 2013 |
|
|
Piotr_J
MISZCZU
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 617 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kwidzyn
|
A jednak się udało bez wymiany regulatora? Pozdrów naciągaczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
Sob 23:14, 29 Cze 2013 |
|
|
Patryk
aktywny
Dołączył: 19 Cze 2013
Posty: 174 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kwidzyn
|
Zapeszylem... Niby ladowanie jest ale aku padlo... Nie bylo naladowane.. mozliwe ze pradnica go nie zdazyla doladowac po 30 km ?
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 9:08, 30 Cze 2013 |
|
|
Piotr_J
MISZCZU
Dołączył: 17 Wrz 2010
Posty: 617 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kwidzyn
|
Spokojnie, naładujesz aku ładowarką i będzie dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 10:38, 30 Cze 2013 |
|
|
Matrix
stary wyga
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 416 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kwidzyn
|
quote:
Originally posted by Patryk
Zapeszyłem... Niby lądowanie jest ale aku padło... Nie było naładowane.. możliwe ze prądnica go nie zdążyła doładować po 30 km ?
Możliwe doładuj aku i zacznij testy od nowa
Post został pochwalony 0 razy
|
Nie 12:56, 30 Cze 2013 |
|
|
|
|
Idź do strony Poprzedni 1, 2
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa). Obecny czas to Czw 8:05, 28 Lis 2024
|
|
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB: © 2001, 2002 phpBB
Group |